Jest to szybka dieta dwu-dniowa, którą można stosować po męczącym tygodniu. Pomoże nam się odprężyć i zregenerować siły do nadchodzącego tygodnia, a przy tym poprawi humor. W zwalczaniu stresu pomaga magnez oraz witamina B6. Znajdziesz je w kakao i produktach zbożowych. Podczas stosowania diety używaj ziół (melisy, mięty, bazylii, szałwii, dziurawca) świeżych oraz w postaci herbatek. Pamiętaj o piciu wody mineralnej, która doskonale odstresowuje. Posiłki powinny być lekkie, by nie obciążały organizmu. Dietę możesz stosować co tydzień.

Śniadanie: jogurt naturalny, 2 grzanki z chleba pełnoziarnistego z twarożkiem ziarnistym, szczypiorem i rzodkiewką lub jogurt naturalny, Muesli z bananem i suszonymi morelami

II śniadanie: 2 orzechy włoskie, 2 kostki gorzkiej czekolady lub sok pomidorowy

Obiad: kasza gryczana z gotowanymi brokułami, pstrąg pieczony w folii lub makaron razowy, surówka z kapusty pekińskiej, cielęcina duszona

Podwieczorek: 250 ml soku z marchwi, 6 obranych migdałów lub sałatka z brzoskwini, winogron, orzechów włoskich

Kolacja: 2 kromki chleba pełnoziarnistego z pastą tuńczykowo-twarogową, całość oprószona kiełkami pszenicy lub 2 kromki chleba graham, łosoś wędzony, surówka z cykorii, kiełków mieszanych z sosem jogurtowym

 

Udostępnij: